Monday, 4 February 2013

Bila dah jumpa....

Cuti baru2 kami bertiga ada balik kampung.. Dapat la jumpa adik beradik yang lain.. seronok sangat dapat berkumpul dan yang paling seronok Nurul lah.. sebab ada kawan nak bermain..heheh. lagipun sepupu2 Nurul rajin melayan..

Ke mana je sepupu2 dia pergi, dia pun nak pergi jugak.. Macam tu jugak bila sepupu2 dia main, dia pun nak main jugak.. Pendek kata riuh la rumah dengan suara budak2.. Selalunya sunyi je, eala dah mak dan ayah saya tinggal berdua.... 

 Ada satu petang tu anak kakak saya yang sulung tengah main game dekat handphone, tiba2 Nurul datang.. beria2 Nurul ni tengok..hehhe. Nak main tak pandai lagi.. just dapat tengok je lah....hahahha.



 kusyuk betul Nurul tengok sepupu dia main..

 

Tak berganjak langsung..setia je menunggu..hihiih.




SeputihSalju : Tiba2 rindu mak dan ayah kat kampung... tak sabar rasanya nak balik kampung minggu ni..heheh. (^_^)



2 comments:

ros_reeza said...

Ros pun rindu mak ayah...

jaa jaa said...

hehe..x perasan n3 ni..

jumpa kt kg nanti yer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...