Friday, 1 February 2013

Panduan untuk kita semua.. (^_^)

Kalau ada yang perasan dah 3 kali entry saya tentang doa2 kan.. Sebenarnya saya tak terpikir pun nak buat entry tentang doa2 ni. Semuanya secara kebetulan je.. Petang rabu minggu lepas saya tengah tidokan Nurul, sebelum tido saya bacakan doa dulu dekat Nurul... tiba2 hati saya terdetik kenapa tak jadikan doa2 ni sebagai entry.. Lagipun semua doa2 harian tu kita amalkan setiap hari dan boleh menjadi panduan dekat saya dan kita semua.. (^_^)

Eala kadang2 kita ni terlupa bila ternampak entry doa2 ni sekurang2nya dapat mengingatkan kita kembali...Tak gitu?? hihi (",)

Sekarang ni pun saya dah mula amalkan baca doa dekat Nurul.. Doa ibubapa, doa nak tido.. doa makan.. Tapi kadang2 ada jugak doa yang saya terlupa nak baca dekat Nurul..muehehhe..  

Ohya bukan Nurul je saya ajar tapi dekat kanak2 tabika pun saya ajar jugak.. Eala kalau nak ajar lebih baik dari kecik kan.. lagipun otak kanak2 ni cepat dapat apa yang diajar berbanding kita yang dewasa ni yang nak kena ulang banyak kali....hihihi. 





SeputihSalju : Melentur buluh biarlah dari rebungnya...







3 comments:

jaa jaa said...

betul3... mcm k.ja ni, 10x ulang pun x hafal2..

Zana Adieyza said...

melentur buluh biarlah dr rebungnya.. budak2 mmg cepat dpt tangkap apa yg kita ajar..

semoga Nurul terus membesar dgn sihat & bijak..

dear, mcm kebetulan shaklee bulan ni ada promo untuk perkembangan otak.. nnti kalau berminat, boleh la cuba.. emel zana [adieyza_1110@yahoo.com] atau sms [013-6065246]...

Haryati Faizal said...

bagus tu sy pun dok ajar anak camtu gak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...