Tuesday, 19 February 2013

Ibu kena lagi...hihihi

Petang semalam saya buatkan susu untuk Nurul... bagi Nurul minum.. Tiba2 Nurul tarik tangan saya.. Ingatkan nak suruh teman dia minum.. Biasanya kalau Nurul minum susu saya akan teman dia.. baring2 sebelah dia... tapi petang tuh sebaliknya pulak..

 Nurul suruh saya minum susu dia... hahaha. Nurul siap masukkan puting botol susu dalam mulut saya.. tapi takde la saya nganga.. saya katup rapat2 mulut saya...hihihi. bila Nurul tengok mulut saya macam tuh, lagi lah "semangat" dia masukkan botol susu dalam mulut saya..muahhaha. adoiii la sayang ibu nih... Ada je akal dia... Macam tau2 je ibu tak minum susu.. saja tau kenakan ibu..hehhehhe.

Bila dah banyak kali Nurul buat macam tuh, saya cepat2 bangun.. hahhah, terus saya tunjuk buku cerita dekat Nurul... Sebaik lah Nurul ambik buku dan start belek2.. Mulut pot pet pot pet bercerita... saya yang dengar nak tergelak pun ada.. hahha. Kalau saya tak buat macam tu alamatnya dapat minum susu free je lah saya nih...ekekkekke.




4 comments:

IntaNBerliaN said...

hahha.. kelakarlah nurul ni

QasehnyaRania said...

as-salam..sabaq je la nurul ;)

habis ibu minum la ;)

maaf lama tak singgah.bercuti.

jaa jaa said...

hehe.. pandai dia suapkan susu...

ros_reeza said...

ala, minum je la kak.. hihi.. pandai ye dia nak bergurau kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...