Wednesday, 30 January 2013

Penangan Upin dan Ipin (^_^)

Dulu saya pernah bagitahu yang Nurul suka Upin dan Ipin kan.. Sampai sekarang Nurul suka dengan Upin dan Ipin.. Malam semalam, saya tengah bagi Nurul makan tiba2 Cik Abang ni pergi bukak citer Upin dan Ipin.. Nurul plak dah nampak tu laju je pergi depan tv.. Padahal sebelum tu elok je makan dekat dengan saya... 

 Ingatkan Nurul pergi je tak bawak bekas makanan dia tapi saya silap tau..hihihi. Nurul pergi depan tv sambil bawak sekali bekas makanan dia... Bagus Nurul nih.. Tak lupa dekat makanan dia..muahaha.. Almaklumlah ibu dia yang masak...muehehhe.

 tengok lah tangan masuk mulut tapi mata tengok tv... hahhah.



Sambil makan sambil tengok tv...


Kusyuk betul tengok tv sampai saya tangkap gambar pun Nurul tak sedar...hihihi (^_^)







 

7 comments:

Fieda Rafli said...

budak2 kalau dgn upin ipin mmg tak dapat dipisahkan..dgr suara upin ipin pun jadilah..

IntaNBerliaN said...

ramai yg suka upin ipin kan.. :-)

*xpasti brp harga... maybe 9 lebih or 11 lebih kot... xingat sbb awg yg beli.. hihii

Tihara said...

Tu diaa semangat dia tgk upin ipin :)

jaa jaa said...

hehe..makan tetap makan ibu..hehe..

Mrs Velentine said...

budak2 mmg suka upin ipin

QasehnyaRania said...

amboi tak nyempat2 nurul ye..berdiri :)

nini said...

amboi dekatnya tengok tv....upin ipin punya pasal....hih8

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...