Friday, 25 January 2013

Dah pandai menconteng dinding...

Kalau dulu Nurul suka conteng kaki dia tapi sekarang nih Nurul suka sangat conteng dinding rumah.. Pantang dapat pen @ pensel laju je tangan tu menconteng.. aduii

Habis dinding dalam bilik tido, ruang tamu Nurul conteng... dah jadi macam2 corak dekat dinding rumah saya nih... Adehh.. Sabar je la saya dengan Nurul nih.. Suka buat saya geram... rasa nak picit2 jer pipi Nurul... Opss bukan betul2 tau tapi picit2 manja je..hihihi.



 ( Ini lah rupa dinding rumah yang diconteng Nurul ... Cantik tak?? kehkeh )
  
Tak sempat nak tangkap gambar Nurul tengah conteng... Baru je pegang telefon, Nurul dah lari menyorok.. Macam tau2 je ibu nak tangkap gambar dia...hahahha. (^_^)




3 comments:

jaa jaa said...

hehe... takpe2..biarkan penuh dinding dl baru cat lain..heheh..

IntaNBerliaN said...

kat umah ni dah berlambak2 kene conteng.. hihii

Fieda Rafli said...

kreatif ni..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...