Friday, 18 January 2013

Nurul suka anak patung

Nurul sekarang ni suka sangat dengan anak patung bear... kadang2 sampai cium + peluk2 patung tuh.. Saya perasan Nurul suka patung bear nih bila kami balik dari kampung Cik Abang.. Masuk jer rumah Nurul terus pergi dekat bakul mainan dia... Eala, sebulan lebih tak dapat main mainan dia dan benda pertama yang Nurul ambik anak patung bear nih...

tengok lah dok kepit je anak patung dia...

Dulu takde plak Nurul nih berminat dengan anak patung.. kalau setakat pegang2 tuh ada lah... tapi takde plak sampai nak cium + peluk2.. pendek kata Nurul tak kisah la pasal anak patung... Tapi tak lagi sekarang nih....

kadang2 tu saya saje usik Nurul.. buat2 peluk anak patung dia..hahahha. Dan setiap kali saya buat macam tuh, Nurul akan datang dekat saya dan ambik anak patung dia...hehehhe. Tak bagi langsung ibu dia pegang. Adehhh sabar je lah sayang ibu nih.. Takut sangat ibu ambik... ibu taknak la patung bear tuh.. ibu dah besar.. muehehheh.


SeputihSalju :  Anak patung tuh dulu saya yang punya dan sekarang di turunkan dekat Nurul plak...(^_^)



1 comment:

Fieda said...

cute je nurul pgang ank ptung tu...hehe airis pun suka pkaikan pampers kt ank ptung..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...