Thursday, 31 January 2013

Alahai Nurul... (^_^)

Sebelum taip nak gelak dulu..hahahhah... Nurul... Nurul... Nak tahu petang semalam saya tengah kemas2 rumah.. tiba2 Nurul tarik tangan saya.. Ingatkan nak teman dia tido tapi sebaliknya plak... 

Mula2 Nurul suruh saya baring atas bantal dia.. saya pun ikotkan je lah.. Pastu boleh plak dia keluarkan pampers dia dan suruh saya duduk atas pampers tu... Nurul panggil saya, mamma pastu tangan dia laju suruh saya duduk atas pampers ... hahahha... adoi la sayang... tergelak saya tengok Nurul.. bukan sekali dia buat macam tu tapi banyak kali tau...  

Malam tu saya sembang lah dengan Cik Abang apa Nurul buat dekat saya petang tu, tapi Cik Abang tak percaya plak... Ingat saya gurau2 je... Pastu malam tu Cik Abang plak kena dengan Nurul.. Nurul plak nak pakaikan pampers dekat ayah dia..hahhaha.. kelakar betul Nurul.. Selalu kami yang pakaikan Nurul pampers tapi kali ni dia plak nak pakaikan dekat kami...hhheheh.. Betul2 Nurul ni belajar melalui pemerhatian... (^_^)







 

4 comments:

IntaNBerliaN said...

kak ina yg baca pun tergelak... hahhahhahhahahha xdapat bygkan kalau ibu n ayah nurul pakai pampers... hahahhahhahahha... gelak lagi... pandai nurul!!

QasehnyaRania said...

as-salam..hihi..nurul, nurul ;)

tak dalah saya tak buat GA pon..
ada la..hihi

nak join MEGA GA INA je..

jaa jaa said...

hahaha.. pandainnya dia...

Haryati Faizal said...

hihihi.... bijak2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...