Monday, 21 January 2013

Dah setahun 7 bulan anak ibu nih... (^_^)

Hari ni bukak2 blog terpandang sticker usia Nurul... Macam tak percaya je anak ibu dah setahun 7 bulan ++ hari ni... Rasa macam baru jer lagi saya bersalinkan Nurul.. Lagi beberapa bulan genaplah usia Nurul 2 tahun... Sekarang nih macam2 ragam Nurul tunjuk.. Kadang2 nak tergelak kami berdua tengok..hihihi.

 Lilypie Waiting to Adopt tickers

Dah dekat usia 2 tahun nih ada beberapa perkataan yang Nurul dah pandai sebut + kami paham...hehehe. Nurul dah pandai sebut perkataan aduh, habis, abah.. Nak tahu, sabtu lalu saya bawak Nurul main2 dekat depan rumah, ntah macam mana Nurul boleh terjatuh.. pastu laju je mulut Nurul sebut aduh... nak bagi tahu sakit...hihihi. ingatkan bila terjatuh Nurul nak menangis tapi sebaliknya plak dengan selamba je Nurul bangun macam takde apa2 berlaku...hahahh.. bagus betul Nurul nih... (",)

 Kalau perkataan habis plak, misalnya Nurul tengah sedap2 tengok tv tiba2 saya tukar siaran lain laju je mulut Nurul cakap habis.. bukan sekali je sebut tapi banyak kali sebut habisnya...hahahha. 

Ohya sekarang nih pun Nurul dah pandai sebut nombor 1, 2, 3... Tapi nombor 3 tu kadang2 jelas Nurul sebut dan kadang tak...takpa sayang, boleh belajar lagi... Pelan2 belajar, lama2 pandai lah... (^_^)









 




3 comments:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.dah besar ye anak ibu :D

nak tgk pic, boleh?

IntaNBerliaN said...

sekejp je kan besar.. :-)

jaa jaa said...

hehe..seronok bila dia dah pandai cakap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...