Tuesday, 14 August 2012

Nurul pun layan UPIN & IPIN jugak.... (^_^)

Bila sebut Upin & Ipin semua kanak2 suker kan... Tak terkecuali si kecik nihhh.. Siapa lagi kalau bukan Nurul... Pantang dengar + nampak iklan Upin & Ipin, mulalah Nurul nih tercegat macam tiang elektrik... Tak berganjak langsung.... Tu belum kami pasang citer lagi... Bukan setakat berdiri macam tiang elektrik, suara Nurul pun tak keluar tau.... Kiranya kusyuk betul lah tengok tuh....hehehhe.

Bila pikir balik ada bagusnya Nurul nih suker Upin & Ipin nih.... Bukan apa, senang sikit saya nak buat kerja.....hihihi. pasang jer TV, Nurul pun tengok lah... Kadang2 bila dah siap kerja, saya plak layan sama citer Upin & Ipin nih..hehhehe. 

Ohya jangan ingat saya biar Nurul tengok sorang2 ye... saya sekejap2 perhatikan la dia.... lagipun sekarang nih nurul dah pandai buat sesuatu.... lagilah saya kena selalu perhatikan dia...huhu. Nak tahu Nurul pandai buat apa??tunggu ye.... InsyaAllah, saya akan update kemudian..... ;p

   kusyuk sangat sampai saya tangkap gambar pun Nurul tak sedar.....

isk.... suker sangat tengok tv dekat2..... 


SeputihSalju : Semua kanak2 suker tengok tv dekat2 ker??




4 comments:

IntaNBerliaN said...

alisha pun sm.. sk tgk dkt2.. emm maybe sbb rak tv tu rendah tu.. tu yg dorg sk sgt tgk dkt2...

mcm alisha ni, kalu dkt umah opah dia, xda plak nak tgk dkt2 camni.. kat umah sndiri br tgk dkt2.. ehh, ke sbb dia rasa tv dkt sg petani ni kecik.. sbb tu tgk dkt2.. hahahha..

sbb dkt umah opah dia, tv besar.,..

Jaa said...

hehe..teringat video yg mahat ambik masa idlan n nurul dua2 tercongok dpn Tv tgk upin&ipin...comel sangat masa tu...

ros_reeza said...

Assalamualaikum kak..
Salam perkenalan..
Selamat hari raya..
citer upin ipin ni, bukan takat budak2 je suka.. dengan mak mak budak join sekaki.. hehehhe...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam..anakbuah k,atie lak klu mkn ayam goreng katanya ayam ipin upin:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...