Monday, 22 October 2012

Nurul dah pandai " bermekap "....(",)


Alahai Nurul.. Makin besar nih macam2 plak benda baru yang dia belajar.... Misalnya semalam waktu saya tengah lipat2 baju Nurul nih boleh plak pergi selongkar handbag saya... macam tau2 jer dalam handbag ibu dia ada banyak harta karun...hahhaha.

Macam biasalah bedak muka saya yang jadi mangsa.... tengoklah sampai koyak span tuh... 

 


   Sapu jangan tak sapu...hehhehe

Sampai dekat hidung pun Nurul letak bedak...kikikiki

 Saya dah habis mekap dah....

Dah habis mekap mestilah simpan balik... Pandai Nurul nih...muahahahah.

Itu belum dapat lipstik lagi... Pandai plak letak kat bibir... hurmmmm tak tau lah kat mana Nurul belajar... Maybe Nurul selalu tengok saya pakai kot... Kadang2 kanak2 nih belajar melalui pemerhatian jugak kan... (^_^)



5 comments:

Rose said...

hehe...pandai pulak dia tutp balik ye.sama la dgn my hero.suke sgt amek lipstik mummy dia..mmg diorng belajar dari pemerhatian:)

Tihara said...

as salam,

wahh dah stat belajo bermekap dah tu.hehe :)

IntaNBerliaN said...

hihiii dah nama pun gigirl.. confirm akn main bg mekap kita... hehhe

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

hihihihi

pandai bbudak skrg!

Masya said...

hihihihi kemain lagi anak dara ni melaram...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...