Saturday, 3 November 2012

Buat apa tuh???


Petang semalam saya tengah main2 dengan Nurul..Tiba2 Nurul masuk dalam bilik.. Ingatkan Nurul nak tidur sebab dah penat main... Lagipun Nurul tak tidur dari tengahari lagi... Tapi rupa2nya saya silap.. Nurul tengah berusaha bukak almari...hahaha.. 

Actually Almari tu selalu berkunci dan kunci tuh memang sentiasa melekat kat situ.... Ingatkan saya, Nurul tak kisah lah kunci yang tergantung tuh.. Rupa2nya dalam diam Nurul perhati jer apa yang kami buat.. Tiba masanya Nurul pulak belajar bukak almari... (^_^)

Dah tarik keluar kunci lepas tu masukkan balik pun Nurul tak boleh bukak..



Tengoklah sampai senget2 kepala Nurul cuba bukak almari....hihihihi


Last2 dah cuba banyak kali tapi tak berjaya Nurul tinggalkan jer...hahaha. Sambung plak main mainan dia... Alahai Nurul... Macam2 ragam Nurul sekarang nih... Ada jer benda baru yang Nurul belajar... kadang2 benda yang tak sangka tu yang Nurul buat....







3 comments:

IntaNBerliaN said...

eh, adakah almari rumah kita sama??.. hihii

izan mama mia said...

ragam anak..seronok tgk

QasehnyaRania said...

hihi..belajar mencuba ssuatu yg baru.xlist nurul mencuba ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...