Tuesday, 9 October 2012

Nurul dah pandai memanjat.....

Assalamualaikum.....

Dalam entry INI saya ada bagitahu yang Nurul dah pandai buat sesuatu kan... Sebenarnya sekarang nih Nurul dah pandai memanjat... Tak kira la apa saja... kabinet, meja... tambah2 bila nampak ada benda atas kabinet atau meja, lagi lah dia nak panjat... 

Macam gambar dekat bawah nih.... boleh plak Nurul nih nak panjat dan nak ambik barang atas rak baju tuh.... dah lah macam2 khazanah ada atas rak tuh... hahhaha. Terpaksa lah saya pergi simpan... bukan apa takut pecah terkena plak Nurul nih... Saya cuma tinggalkan barang2 yang tak bahaya jer atas rak tuh.. 


( si budak kecik cuba nak memanjat ) 



( akhirnya dapat jugak anak ibu botol tuhhhh )


Tapi tu lah, bila dah pandai panjat tak pandai plak nak turun Nurul nih...hehehhe. Terjerit2 lah Nurul nih suruh kami berdua turunkan dia....hahahhha.  takpelah kan.. mula2 belajar panjat lepas tuh boleh lah belajar turun plak... Slow2 yer anak ibu.... (",)



 

SeputihSalju : Khazanah yang saya maksudkan tuh barang2 mekap saya + botol2 ubat..... ;p





3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam...dah mula 'pandai' mengemas ya nurul.Dia brkenan ngan barang kat atas laci tu(^_^)
Sibbaek badan dia ringan jer...xder la patah pemegang laci tu:D

IntaNBerliaN said...

hehe.. samalah mcm alisha dulu.. semua dia nak panjat.. :-)

Jaa said...

hehe..comel jer tgk dia panjat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...