Friday, 5 October 2012

Rosak lagi !!!!... huhh


Assalamualaikum.....

Hai... dah lama tak bukak blog nih.... dah berhabuk agaknya....hehheh. semuanya gara2 laptop saya rosak lagi... Huhhhh.. dah dua kali rosak.... Rasanya tak sampai sebulan laptop nih elok, dah rosak balik...huhuhu. Isk2 rasa nak beli jer yang baru jer, Tapi....... 

Hari tuh baiki dalam 2 minggu dah siap tapi kali ini dekat sebulan.... bayangkan dekat sebulan tak bukak blog.... Uwaaa, tekanan2... Bab bayaran plak, kalau hari tuh kena bayar RM2++ tapi kali ni lagi best tau... saya kena bayar RM3++... Adoiiii... kalau di campur dua2 tuh.. dah boleh beli macam2 dah...huhuhu.

Tapi tu lah, kalau tak baiki kita nak guna plak payah... So nak taknak kena la baiki..... Harap2 lepas nih jangan la rosak lagi... Laptop sayanggggg lepas nih jangan rosak lagi tau... kesian lah dekat tuan mu nih..... muehehehheh.


 Ini lah rupa laptop yang siap di baiki......(^_^)


SeputihSalju : Resit pun tak buang lagi.....hahhahha



2 comments:

IntaNBerliaN said...

ooo laptop rosak.. patut lama xnmpak..

Jaa said...

nk laptop baru la tu...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...