Wednesday, 17 October 2012

Dekat kaki pun boleh.....hihihi


Kejadian ni berlaku minggu lepas.... taim tu saya tengah siapkan ringkasan mengajar, tiba2 Nurul datang  + ambik bekas pensel saya.. Sebelum tuh Nurul tengah tengok Upin dan Ipin.

Saya dah dapat agak Nurul nak ambik apa. Tak lain mesti pen..hihihi. Memang betul pun tekaan saya... Nurul ambik pen... 
 
Bila dah dapat pegang pen tuh, sah2 lah nak menconteng... Selalunya saya akan bagi kertas kosong @ kertas yang dah tak guna dekat Nurul.. Tapi taim tuh boleh plak saya terlupa nak bagi. Saya pikir nak siapkan ringkasan cepat2 jer... taknak tangguh2... tengah kusyuk siapkan ringkasan, sekali saya pandang Nurul... Isk2.... Nak tahu buat apa?? Tu dia tengah ralit conteng kaki....  


 Sempat tangkap gambar Nurul tengah conteng kaki dia....

Siap tunjuk lagi apa yang dia conteng...hahhahha

Ingatkan dah habis dah.. Rupa2nya Nurul sambung lagi conteng kaki dia... mentang2 lah saya biar je.. lagi galak budak kecik nih conteng.. habis 2 2 kaki Nurul conteng.... hahahha



Hasil dari contengan Nurul...hehhehe.





7 comments:

Rose said...

hehe....comel je tgk:)

Eca Dwinky Asha said...

awal sgt dia bljr menulis ne.hehehehe.

btw,eca nak ajak join sini --> http://www.ecadwinkyasha.com/2012/10/year-end-giveaway-1.html

IntaNBerliaN said...

hihiii.. normallah budak2 mmg suke conteng kan.. alisha ni, bukn setakat badan dia.. dgn kita sekali dia conteng.. hihi

Fieda said...

hehe...cam airis suka conteng perut mama time nenen..klakarla nurul hee

Tihara said...

as salam,

ish3 sangat kretif tuu :)

Hazwani Harun said...

hehe..adik sy dulu kecik2,selalu gak wat mcm ni..sy dah follow balik..:)

Masya said...

budak².. jgn conteng dinding rumah sudah ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...