Monday, 23 April 2012

Nurul dah ada hobi baru sekarang ni....(^_^)

Hobi baru Nurul nih saya dah perasan lama dah... Tapi makin hari makin menjadi plak... Nak tahu hobi Nurul apa??jom tengok gambar kat bawah nihh... (^_^)

\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/

Hobi memunggah barang.... Nurul nih cukup berkenan punggah barang2 dalam handbag saya.. Pantang nampak handbag saya terbuka sikit...Laju jer Nurul ke situ.... Agaknya Nurul ingat dalam tu banyak harta karun kot....hahhaha.

 Tu dia... Siap masuk dalam mulut + gigit lagi bedak compact tuh... Isk2.


Dah puas gigit2 bedak tu, Nurul ambik plak purse saya... di belek2nya....


Yeay2 saya jumpa kertas..... sekali ambik 2 keping tuhhh....


dah ambik tu tak sah la kalu tak masuk mulut.... Adeh, Nurul..Nurul..

SeputihSalju : 10 hari tanpa Cik Abang di sisi..... Cepatlah masa berlalu.....



2 comments:

IntaNBerliaN said...

sm mcm alisha.. tp alisha dah besar ni lg hebatlah... jumpa lipstick.. habis dia tonyok kat muka dia.. nampak bedak sapu bedak... lg hebat dia tolong galas handbag kita..hahahha

Jaa said...

10 hari tanpa cik abang? ciannyer..xpela..nanti maknyer plak tglkan cik abg n nurul kan???

hehe, ntah bila la dapat jumpa nurul lagi nih.. nak cubit2 pipi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...