Friday, 5 October 2012

Rezeki join GA... (^_^)



Alhamdulillah, rezeki lagi.... walaupun dah jarang sangat join GA & Contest tapi ada jugak yang sangkut... kali ini saya menang GA anjuran Lisaafha. Sebenarnya hadiah nih saya terima dah lama tapi tak berkesempatan nak buat entry.... Laptop saya rosak.... 

Terima kasih Lisa dan Susy... Susy ni merupakan penaja GA anjuran Lisa... Ohya pada yang tak tahu Susy jugak bermurah hati nak bagi hadiah dekat semua yang join GA Lisa tau... dengan kata lain semua dapat, tak kira menang atau kalah..... best kan... (^_^). moga murah rezeki Susy lepas nih.. begitu jugak dengan Lisa... jangan serik buat GA lagi tau...kehkehkeh...





Ini lah hadiah yang saya dapat... Kerongsang... dah selamat pun saya pakai pergi Tabika.... hihihiihi.


Thanks A Lot Lisa dan Susy....


6 comments:

Jaa said...

tahniah... laptop dh ok ker?

IntaNBerliaN said...

tahniah... update banyak2 yer.. nanti leh dtg baca.. lama tu xupdate.. hihi

IntaNBerliaN said...

tahniah... update banyak2 yer.. nanti leh dtg baca.. lama tu xupdate.. hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam.Mmg cantik kan?K.atie lom pakai lg..masih ada lam kotak :D

Zana Adieyza said...

wah, cantiknya hadiah tu!!! congrats dear..

QasehnyaRania said...

tahniah..
rezeki kan :D

syok berblog ni.
dapat kawan, tambah ilmu...


hadiah ni kira saguhati kan utk terus berblog ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...