Wednesday 16 November 2011

Nurul dah boleh menjulur

Story ni berlaku dekat kampung saya.. sehari sebelum hari raya haji.. masa tu saya dan cik abang macam biasa la tengah main2 dengan Nurul..  tapi Nurul ni mainan dia taknak main, yang dia suka benda2 yang tak boleh main.. misalnya remote tv, handphone, buku2… selalunya saya bagi jer.. takda nak sekat2 pun.. tapi nurul main2 tu dalam pengawasan kami berdua la… 

Ok lah balik pada story tadi, saya ni tiba2 la gatal tangan dok letak remote tv ni depan nurul.. saja nak tengok reaksi nurul.. tapi yang bestnya nurul ni boleh angkat lutut dia nak ambik remote tu..  ala2 menjulur tu..heheheh.. mula2 saya tak percaya, betul ke Nurul dah menjulur.. saya buat macam tu 2 3 kali jugak la.. Memang betul la anak saya dah menjulur... :-) 

Hurmmm... agaknya Nurul ni nak tunjuk dekat opah dan atuk dia kot yang dia dah boleh menjulur ke depan..hahahha.. Sekarang ni bila kami berdua nampak jer Nurul nak pegang barang, cepat2 kami tarik barang tu bagi jauh sikit.. bagi Nurul bergerak ke depan..hehehe.

Ohya baru saya teringat, agaknya dulu waktu nurul angkat2 lutut tu agaknya dia nak menjulur kot…  sebab bila fikir balik cara Nurul ni angkat lutut sama macam dia nak ke menjulur depan.. Mula2 angkat lutut pastu terus ke depan.. (^_^)

 

3 comments:

fieda said...

teruskan berusaha ye baby nurul..

sHIdA said...

swonok kan dapat melihat perkembangan anak...mcm kite jugak...mak nyer plak yg lebeh lebeh xcited....hehehehe...

SeputihSalju said...

go Nurul go..hihihi

btl tu kak shida, kdg2 kita plak yg terlbih seronok..ank2 rilex jer..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...