Wednesday 2 November 2011

Permulaan November yang mengembirakan (^_^)

Alhamdulillah, rezeki menang GA lagi... Tadi waktu bukak blog GA saya ternampak Ibu Alisha dan Nisa inform pasal kemenangan saya.. Sekarang ni saya dah jarang bukak blog GA ni.. Tu yang tak perasan pasal kemenangan ni.. 
 
Kali ni saya menang "GIVEAWAY Mia's Craft".. Saya menang bagi cabutan bertuah... Saya dapat tempat pertama.. (",)


3 pemenang CABUTAN BERTUAH pula ialah :

Tempat Pertama


Oh baru saya perasan yang Nisa pun menang GA ni.. Nisa menang bagi REFERRAL TERBANYAK. Tahniah Nisa... Kalau tak salah saya, ini merupakan kemenangan kami berdua yang pertama sejak join GA ni... 
 
Terima kasih banyak2 Mia's Craft sebab sudi anjurkan GA ni.. Tak lupa jugak terima kasih buat Ibu Alisha dan Nisa sebab inform dekat saya pasal kemenangan ni... :-)

Nak tengok keputusan penuh.. Klik SINI  
 

9 comments:

IntaNBerliaN said...

kak ina lagi lgsg xtau n xdapat tgk result GA.. dashboard dah blank.. lgpun mood nak join GA tu dah kurang.. lbh fokus blog utama.. hihii

SeputihSalju said...

eaker??cmna blh jd cmtu ye??eala nmpk kak ina jrg join GA dah.. lagipun skrg tak byk dah GA ni kan..

fieda said...

sama la kak fieda pun dh tak aktif dah..kalu dulu blog ga tu updated jer memanjang..skrg mood dh ke laut jgk..lagpun dashboard buat hal camner nak tau result kan..
tahniah menang ga ni..:)

tiefazatie said...

wah..tahniah2..hee

SeputihSalju said...

la kak fieda pun sama cm kak ina jugk ker??btl tu..dlu 1 hari msti 2 3 GA kita join..skrg ni 1 hari 1 GA pun xda dah...hihihi

Thanks kak :-)


Thanks tie..:-)

tiefazatie said...

sama2 sis..huhu..dashboard ifa pun kosong je nie..xtau nape..huhu

Nisa Greennnpanda said...

congrats karimah... ^_^

shidasyakirin said...

ramai dah beralih ke contest FB tu..hadiah pun lagi besh...hehhe

anyway tahniah..menang

fiQRa said...

congrats awk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...