Tuesday, 17 March 2015

Jom main pasir (^_^)

Dulu waktu kami bercuti dekat Pulau Pangkor Nurul tak berapa pandai sangat main pasir.. opst maksud saya Nurul belum pandai nak bentuk2 pasir.. Nurul just genggam2 je pasir tuh.. Tapi bulan 1 aritu kami bawak Nurul mandi laut kat Teluk Senangin Nurul dah maju sikit..heheh. Dah pandai bentuk2kan pasir.. seronok pulak saya tengok.. kan best kalau kat rumah ni saya wujudkan kawasan untuk Nurul main pasir.. kompem 24 jam Nurul ajak main pasir..hahaha

Saja nak bagi tau kanak2 ni elok kalau main pasir sebab selain motor2 halus diorang bergerak dapat jugak kita tengok kreativiti anak kita tuh.. dok bentuk2 kan pasir tuh.. kadang2 kita pun tak perasan yang anak kita sebenarnya kreatif. Tambah2 kanak2 yang kuat berimaginasi tu.. kompem kanak2 tuh luahkan sewaktu diorang tengah main.. Erkk jangan pulak risau baju kotor ke.. nanti pasir melekat dekat rambut.. semua tuh boleh di basuh.. yang penting anak kita seronok.. anak seronok ibu dengan ayah pun seronok jugak + tersenyum lebor gitu... ekekeke








Saya tanya Nurul buat apa.. Nurul cakap rumah.. hehehe





2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Comel sgt Nurul..! :)

Mama Idlan Irsyad said...

untungla nurul suka mandi laut.. budak2 ni ajak p mandi kolam pun takut..(walaupun x pernah bwk p lagi)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...