Friday 13 March 2015

Suprise dari Nurul...!!!!!

Ini citer pertengahan bulan 1 lepas.. hari apa saya lupa dah.. muehehe. Saya bawak Nurul pergi Tabika.. Kak Yana @ Pengasuh Nurul tak dapat jaga hari tuh sebab nak bawak anak sulung dia ke hospital.. Sampai2 Tabika Nurul dok menyorok belakang saya.. Malu lah tuh.. Tambah2 kalau orang yang dia jarang jumpa mesti dia buat camtu.. ke mana saya pergi dia ikut.. Tapi tak lama pun.. ada lah 15 minit.. ermmm lepas tu dia lah heroinnya.. ekekeke. 

Saya bagi budak2 6 tahun aktiviti mewarna gambar + huruf.. Tapi Nurul nih tengok budak2 6 tahun ni buat macam menarik je, apa lagi dia nak lah jugak..





Kalau ada yang perasan ada warna kuning dan hijau dekat gambar jagung tuh.. saya yang warnakan. Nak tunjuk warna yang betul.. konon2 nak bagi Nurul ikot lah macam saya buat... alih2 dia pergi warna dengan warna lain.. hehehe. Takpe lah tu salah satu proses pembelajaran...koordinasi mata dan tangan.. (",)

Yang buat saya teruja tuh bila tengok betul2 hasil kerja Nurul.. boleh tahan jugak.. takdelah macam menconteng.. kiranya macam sebelum2 ni Nurul kalau saya bagi gambar dia main conteng je.. kadang2 sampai tak nampak gambar kat kertas tuh yang nampak kesan conteng Nurul je.. hahaha. tapi bila saya belek betul2 kali ni elok plak dia warna... warna dalam gambar, kalau ada terkeluar pun sikit2 je.. cuma kalau letak warna yang betul lagi cantik, tertarik...hehhe. Apa2 pun Good Job My Bebeh... Ibu bangga dengan kamu..!!! (^_^)






 

2 comments:

Nieyla Nadia said...

Singgah pagi...
rajin nyer mewarna yea...

jamilahamzah said...

wah, hebatnya nurul.. idlan dah 5 tahun baru nampak cantik sikit bab kaler2 nih.. teruskan bagi dia mewarna yer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...