Friday, 27 March 2015

Erti @ Maksud Surah Al Fatihah


Salah satu video yang rajin saya pasang.. bukan dekat rumah je saya bukak tapi dekat Tabika jugak.. Kanak2 kalau ada selingan video2 macam ni memang bersemangat diorang tengok.. sekejap je diorang boleh hafal.. Ni salah satu teknik menarik minat kanak2 untuk belajar dan kembali fokus bila lama2 dengar cikgu bercakap..hahahha.

Video ni saya ada share kat Fb jugak.. erkk nak tempek sumber dari mana saya dapat tapi malas pulak bukak Fb.. adehhh. Harap2 Hamba Allah yang buat + upload video nih mintak halal ye saya ambik.. Lagipun dapat jugak tambah "saham" kat sana nanti.. Terima Kasih.

video







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...