Wednesday 10 December 2014

Batuk melanda diri...

Hari sabtu lepas tekak saya dah mula kering.. ni kompem nak batuk.. memang pun batuk tapi masih dalam keadaan terkawal.. maksud saya takdelah kerap batuk sampai terken..... tu kan.. 

Balik2 je kursus saya mohon cuti, dah diluluskan pun.. konon2 nak rehat lah.. Pagi isnin cikgu satu tabika dengan saya telefon. ada kerja yang perlu di siapkan.. melibatkan saya dengan cikgu satu tabika saya tuh.. kalau saya bercuti, kerja yang sepatutnya boleh disiapkan tak boleh disiapkan.. kesian pulak dekat dia.. dia kena datang ke pejabat 2 kali iaitu isnin dan semalam @ selasa. 

Tapi takpelah saya pikir hari ni saya tolong orang mana tau esok lusa saya pulak memerlukan pertolongan orang...ada kisah yang berlaku dekat saya.. insyaAllah berkesempatan saya citer ok..

Saya datang pejabat dalam keadaan tak sihat.. dok batuk2.. Alhamdulillah saya tak demam & selsema.. kalau kena 3 serangkai tuh kompem lembik.. Moga cepat lah batuk saya nih berlalu.. tak selesa je rasa..




SeputihSalju : Sakit merupakan ujian bagi menghapuskan dosa2 kecil.. terima dengan hati yang lapang.. mana tau di sebalik ujian ini Allah gantikan dengan pekara yang baik.. InsyaAllah.







 

1 comment:

IntaNBerliaN said...

a'aa kalau 3 serangkai mmg lembik la kan... lbh2 lagi dgn cuaca panas skrg ni... dekat sinilah... dkt sana tak tau la.. hihii... dkt sini, ptg ujan tp sblm ptg tu panas yg amat...

*haa betoi dah tu,.. kalau ikutkan nak jugak duk sana sampai selasa... blh duk lama sikit kan.. hehhe... tapi tu la, awg tau pasal ni hari ahad, xleh nak buat apa la... kene balik kedah jugak ambil segala sijil bagai lps tu baru g kl semula... tu yg buat keputusan duk sp je... kesian awg duk ulang alik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...