Thursday, 18 December 2014

Ada Cik T pulak

Adoiiii.... seminggu saya kursus, rumah saya dah ada penghuni baru... mula2 saya taktau sampailah jumaat lepas saya jumpa.. elok je berlari2.. isk2.. kot mana masuk pun taktau.. mungkin taim pintu tak tutup kot..

Mula lah saya rasa pinggan mangkuk saya tak selamat.. mesti dah jd laluan dia.. sebagai langkah berjaga2 saya berjaya pujuk Cik Abang beli benda nih..

saya beli ada yang 1 laci.. cari yang 2 laci takde pulak..

Dah lama saya berkenan dengan tempat letak pinggan nih... banyak kali dok sembang dengan Cik Abang nak beli.. Tapi macam biasa jawapan Cik Abang yang lama elok lagi... Tapi semenjak ada Cik T saya dok guna alasan nanti cik t lalu dekat pinggan mangkuk kita, nanti dia membuang kat situ... siap tambah bagi cantik lagi.. kita kan selalu balik kampung... haa kalau ada tempat letak yang tertutup kompem selamat pinggan kita... ahahaha. (",)




3 comments:

IntaNBerliaN said...

hahhah baik punya alasan... hihii

biasalah kan, kalau nak apa2.. mcm2 kita bagi alasan kedepan2 nak bg berjaya kan.. ehheh

Mama Idlan Irsyad said...

wah, bestnyer dah ada... k.ja ni xde alasan lagi nk bg..hehe

QasehnyaRania said...

kan. menarik ni.komfem x kena habuk kan
beli kat mana?sbb blm permah jumpa lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...