Friday, 12 December 2014

Ole-ole untuk kami (^_^)

Malam semalam Cik Abang balik muka ada senyum... sebab dapat makan asam pedas & kari ikan sembilang dekat sini.. uwaaa.. suh tapau asam pedas untuk saya tapi takde pun... sob sob. takpe2 nanti lah alasan ajak Cik Abang makan dekat situ.. muahaha.

Cik Abang hulur lah plastik bag dekat Nurul.. kemain suka budak tuh.. dok cakap terima kasih ayah.. saya dengar jadi terharu sangat.. bertapa Nurul menghargai apa yang ayah dia bagi.. padahal masa tuh Nurul taktau pun isi dalam bag plastik tuh.

Bila dah tengok isi dalam tuh lagi sekali Nurul cakap terima kasih ayah.. alahai sweetnya kamu.. saya tanya Nurul nak pakai tak?? laju je cakap nak..hehehe. Nak tahu waktu saya sarungkan baju dekat Nurul saya pelik ehh kenapa ada tulis Sabah Borneo plak.. bukan Cik Abang pergi Johor ke... adoiii.. Parah dah karimah nih.. hahaha..

Jangan salah paham pulak tau.. Sebenarnya saya tau Cik Abang pergi Sabah tapi maybe otak tak center taim pakaikan Nurul baju tuh.. tu yang terpikir Cik Abang pergi Johor dan bukan ke Sabah.. Adehhh.

Lagipun bila badan penat otak mula lah pikir bukan2.. Lepas balik kursus saya tak dan nak cuti lagi.. tambah2 penyelia bagitau ada pemantauan plak.. lagi lah tak boleh nak cuti.. Selesai je yang tuh saya datang Tabika pulak.. rumput kat tabika tuh boleh tahan tingginya.. elok je subur tau... yang herannya sayur2 kami tanam takmo plak subur macam tuh.. haishh.

Ok kita sambung balik, erkkk bukan Nurul je dapat tau.. saya pun dapat jugak..hahaha. ( Abang taktau nak beli apa untuk ayang... abang beli baju je..) Serius saya takde pun mintak Cik Abang beli apa2 untuk saya.. selalunya saya lah muka tak malu suh Cik Abang beli apa2 kalau pergi outstation.. ala saya suh beli FM je pun.. muehehe. Tapi tak sangka pulak bila tak suruh Cik Abang ingat pulak nak beli ole2 untuk isteri tersayang dia nih.. muahahah ;p

Cik Abang ada jugak beli kerongsang untuk bagi dekat orang2 tersayang.. Nak bagi lebih bajet tak cukup katanya.. almaklumlah gaji tak masyuk lagi..ekekke. Takpe lah kita bagi yang mana kita mampu kan.. tak gitu ?? (",) 





Nanti bila balik kampung boleh lah bagi dekat semua.. terima lah hadiah tak seberapa dari kami nih.. ehehee. (^_^)





2 comments:

lia ummiirfan said...

weee... bestnya dapat ole-ole... :))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilahhh..rezeki dpt baju ngan keronsang.Cantik!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...