Thursday 16 October 2014

Terharunya...

Sekarang nih saya sibuk sesangat... adehhh mengalahkan orang besar2 pulak.. hahaha.. dengan pemantauan dari Pengarah KEMAS Negeri, pemantauan dari Pengawai KEMAS Daerah.. Semua pakat datang pantau.. datang pulak bukan takde info2 dulu.. main terjah je... hurmmm bersedia lah sentiasa..hehhe.

Dah sibuk orang datang nak pantau saya dok kalut buat sukan.. hahahha.. tak kisah dah janji aktiviti tabika jalan.. dah berapa kali tangguh.. dengan hari potensi.. bertembung dengan sukan sekolah rendah.. so kali ni nekad takmo tangguh2.. adehhh rasa macam nak citer benda lain.. tapi mukadimahnya panjang le pulok...hahhaha.

Ok berbalik pada niat asal..ekekke.. saya terharu dengan Nurul.. petang tadi saya keluar beli hadiah sukan, banyak tempat nak pergi.. kira nak kejar masa lah.. saya singgah dekat Billion iaitu destinasi ketiga kami.. nak beli buah2 untuk cenderamata jemputan.. selalu saya biar je nurul bukak sendiri.. kira macam saya standby kat luar pintu je.. tapi petang nih saya nak cepat saya tolong bukak kan pintu nurul.. sekali nurul cakap terima kasih ibu... Ya Allah saya dengan kepenatan taim tu terus terasa segar.. terharu saya dengar nurul ucap terima kasih.. walaupun perkataan tuh biasa saya dengar nurul cakap tapi bila badan dah penat, otak penat.. dengar je ungkapan tuh hilang rasa penat...  Alhamdulillah.. syukur atas kurniaanMu buatku Ya Allah.. moga Nurul teruskan ucap perkataan macam tuh.. bukan dekat saya je tapi dekat sesiapa yang dia jumpa dan semoga menjadi contoh dekat adik2 dia.. Amin Ya Rabbal Alamin
 






 SeputihSalju : Sesibuk pun sempat buat entry... hehe. bukan apa takut lupa.. hahaha.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...