Tuesday 21 October 2014

Dah dapat jawapannya.. heheh

Terima kasih buat insan yang sudi kongsi tips dari entry nih.. Alhamdulillah.. setelah 3 tahun lebih akhirnya muncul jugak CPUV di blog suam-suam kuku saya nih... sebenarnya saya tak pernah terpikir saya akan dapat CPUV.. eala saya bukan selalu update pun.. kalau update pun entry yang biasa-biasa je.. kisah peribadi.. takda lah macam orang lain yang penuh dengan resepi, tips, tempat-tempat yang menarik.. opssttt kalau tempat yang menarik tuh ada lah secoet je kisahnya.. selebihnya banyak citer biasa.. kehidupan seharian..

Semoga dengan kehadiran CPUV dekat blog suam-suam kuku saya nih dapat meningkatkan lagi kerajinan saya untuk update blog.. dengan entry yang lebih bermakna.. InsyaAllah..





SeputihSalju : Terima kasih Nuffnang dan Zurich Insurance contest...





 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...