Friday 17 October 2014

Sweetnya kamu Nurul....

Adehhhh Nurul... buat ibu geram je.. destinasi ketiga kami nurul ucap terima kasih tapi dalam destinasi keempat kami nurul ucap lain pulak... taim tu nak balik dah.. nurul dok pegang FM ABC.. pastu cashier tanya saya yang nurul pegang tu nak kira jugak ke... saya cakap tak.. memang plan nak beli tapi tunggu dulu lah.. lagipun yang ada kat rumah banyak tak lengkap.. boleh topap balik yang tak lengkap tuh.. setengah ada kat rumah pengasuh.. takpelah boleh jugak nurul belajar kat sana.

Pastu saya cakap dengan nurul.. nurul simpan dulu nanti kita beli.. nurul jawab ok.. hurmmm makin hari makin memahami.. Alhamdulillah. saya perhati je nurul letak benda alah tuh.. dah letak bukan nak datang arah kita balik tapi dia boleh pulak pegang benda lain.. sabar je lah.. hehehe. saya nak cepat terus panggil nurul ajak balik.. boleh pulak nurul menyahut jawab ye sayang... adehh lemah lutut nih dengor..muahaha. hati pulak berbunga2 je rasa..ekekeke.

Bukan saya je dengar cashier tu pun dengar.. siap ulang apa nurul cakap sambil renung saya.. saya senyum je lah.. selalu ibu yang cakap dekat nurul kali ni terbalik pulak.. nurul yang cakap dekat ibu..hihihi. nurul.. nurul (^_^)







 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...