Friday, 29 August 2014

Tahniah anak muridku..

Alhamdulillah.. rezeki kanak2 nih.. diorang menang dalam pertandingan Hari Potensi Kanak2 Tabika KEMAS Peringkat Zon 1.. so dah menang kena gandakan usaha.. bukan sahaja kanak2 nih tapi cikgu sama.. huhu. kena kerja keras.. banyak lagi yang kena baiki persembahan diorang nih.. (",)

Sebelum pergi kita bergambar dulu.. eheheh


( anak murid saya yang terlibat 3 orang )



bergambar lagi.. nih gambar sebelum bertanding..


Tapi gambar masa kanak2 nih buat persembahan saya tak sempat tangkap.. sayang pulak rasanya..huhu.


Acara yang di tunggu... penyampaian hadiah untuk semua kanak2 yang bertanding..




bergambar lagi bersama hadiah yang di menangi... hehhee


Rasa macam banyak pulak gambar saya letak dalam entry nih.. apa2 pun layan je lah ek.. hehehe.


Semalam mesyuarat kemungkinan tarikh Hari Potensi Peringkat Negeri bulan 9.. taim cuti sekolah.. hurmmm.. tak dapat lah nak bercuti taim cuti sekolah nanti.. baru berangan macam2 nak buat taim cuti sekolah..huhu. Takpelah demi kanak2 nih, tugas saya terima.. cik abang pun okay.. thanks cik abang sebab paham tugas isteri tercinta dia nih.. uhuk2.. muehehe.




4 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

tahniah adik2 hehe

Mama Idlan Irsyad said...

cantik baju diorg...

ros_reeza said...

Alhamdulillah..menang. tahniah!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

TAHNIAH utk anak2 TADIKA karimah yer...cantikkkk pakaian diaorg!!
Semoga ms akan dtg akan lbh cmerlang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...