Monday, 25 August 2014

Budak yang makin cerdik.. hehehe

Nurul.. Nurul.. Makin menjadi pulak peel dia nih.. Bukan dalam rumah je buat macam tuh.. tapi kat luar rumah pun jadi jugak.. taknak cakap banyak.. layan je lah 2 keping gambar Nurul dulu..






Serius geram betul saya.. rasa nak cubit2 je pipi tuh.. opstt cubit2 manja je tau.. eheheh. Masa Nurul keluar saya ingat Nurul just main dekat tepi kereta.. dengar riuh je.. tapi bila sekali saya tengok.. tu dia kemain sakan dia main kasut.. tengok lah tuh kusyuk betul sampai tak sedar saya tangkap gambar..huhu. 

Bila saya perhati betul2, ermmm cerdik jugak budak nih.. tengok lah takut baju kotor di lapiknya dengan baju sejuk ayah.. hahaha.. bagus betul.. ehehe. kalau ayah tahu kompem kena nih.. ekeke.. yang lagi best tuh pandai pulak dok susun kasut & penyodok untuk buat hadangan.. kira kawasan dia lah tuh.. orang lain tak boleh masuk.. kikiki.. 







1 comment:

Mama Idlan Irsyad said...

hehehe.. ini kawasan saya...walaupun sekangkang kera..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...