Tuesday 9 September 2014

Blog SeputihSalju berwajah baru...(^_^)

Entry tertangguh..

Pejam celik pejam celik dah 3 tahun lebih usia blog SeputihSalju.. bermacam-macam cerita yang saya telah kongsikan dekat blog nih.. semuanya berkaitan permata hati saya iaitu Nurul Afiqah, kanak2 di tabika saya.. citer saya dengan cik abang ada lah secoet je.. sebagai sampingan.. ehehehe. Memandangkan dah 3 tahun lebih blog SeputihSalju ni wujud, saya terpikir nak bagi kelainan sikit.. Eala, takda lah orang jemu tengok blog saya kan.. hehehe. ( walaupun blog suam2 kuku je ) muehehe.

Saya mintak tolong Sue Haida edit kan.. saya mana lah pandai buat semua nih.. kikikiki. Sue nih kerja dia memang cepat.. Saya bagitahu nak mintak Sue editkan terus je Sue buat.. dah buat tuh Sue tunjuk dekat saya.. puas hati ke tak @ nak tambah apa2.. apa yang saya nak tambah saya just bagitahu je lah dekat Sue.. mudah betul bekerjasama dengan Sue tau.. Hasilnya memang memuaskan hati saya.. Terima Kasih ye Sue sebab tolong edit blog saya.. InsyaAllah dengan Izin Allah lepas2 nih boleh kita bekerjasama lagi.. (",)





 
  

2 comments:

Ainun Advisor 011-18695900 said...

Tahniah...usia 3 tahun blog ini...:-)

Linda said...

saya pun slow bab2 edit blog ni :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...