Friday, 15 August 2014

Menu kami di pagi Ahad (^_^)

Ini citer ahad minggu lepas.. erkk bukan ahad tapi sabtu.. lepas maghrib kami 3 beranak keluar pergi beli barang dapur.. kat mana lagi kalau bukan Tf.. pelangan tetap.. hahaha. Dalam perjalanan tuh hati saya ni dok cakap2.. nak bagitahu ke tak cik abang niat saya tuh.. tapi mulut nih pulak laju je sebut.. saya bagitahu nak buat Nasi Lemak.. adehh.. yang tak tahan tu siap kena gelak.. sakan pulak tuh gelaknya.. adoiii, orang baru berkobar2.. sekali kena gelak.. isk2.. Tapi semangat saya tak padam pun.. tetap jugak nak buat.. hehehe.

" Saya siap cakap lepas subuh terus saya masak.. Nanti Abang bangun pagi tuh dah terbau nasi lemak saya yang menyelerakan.." Hahaha.. Punya kuat angan2 tuh.. ekekeke.. Tapi Cik Abang nih suka psiko saya.. siap cakap tak payah buat, takyah susah2... abang beli je dekat kedai.. Nak berapa..??  wahhh gitu pulak.. tapi takdenya saya termakan.. hihihi.


Agak2 jadi tak saya buat Nasi Lemak ?? ok kita sambung balik.. eheheh

Pagi ahad tuh lepas subuh boleh pulak saya tertidur.. sedar2 je terus mulakan misi memasak nasi lemak.. tapi tak dan siap pun.. cik abang bangun sebelum saya habis masak.. uwaaaa.. tak jadi lah nak suprise. tapi kena perli ada lah.. ermmm sedapnya bau nasi lemakk... 2 @ 3 kali ulang ayat tuh.. " sebab saya cakap bila abang bangun dah terbau nasi lemak saya.. so bila bangun takde kompem lah kena perli.." uwaaa.. tak suka tau bila kena perli macam tuh.

Bila dah kena perli harus lah tunjuk yang kita A kan.. hihihi. Misi memasak di teruskan.. dan ini lah hasilnya..

Jadi lah.. ekekeke.



Alhamdulillah.. Rezeki kami 3 beranak.. (^_^)





1 comment:

ros_reeza said...

sedap kan kalau buat sendiri :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...