Monday, 18 August 2014

Peel terbaru Nurul.. (",)

Peel terbaru Nurul sejak balik dari kampung.. setiap kali kalau nak baring @ menyusu atas tikar nih mesti Nurul akan ambik bantal.. bukan sebijik tapi berbijik2 selagi ada dalam bilik utama.. di susun2 bantal tuh keliling tikar.. tak cukup bantal selimut pun jadi.. pendek kata apa yang ada dekat keliling Nurul.. Adoii. Nurul... Nurul.. ( dalam hati dok cakap macam saya kecik2 dulu je.. hehehe )


Masa Nurul mula2 buat macam gambar atas tuh sebelah petang tau.. Malamnya saya sembang dengan cik abang pasal peel Nurul.. Saya bagi tahu saya dulu selalu buat macam tuh.. tapi bukan di umur Nurul lah, kalau tak silap saya, umur saya 9 @ 10 tahun.. sekali cik abang cakap dia pun pernah buat macam tuh.. hihihi.. haaa.. pecah dah rahsia.. kikiki.. Opstt, elok lah 3 beranak peel macam tuh.. hahaha..
 
Saya dulu suka buat macam tuh bukan apa.. bila letak je bantal keliling saya, saya rasa macam selamat je.. sebab ada penghadang.. ekekeke.. tapi saya just guna bantal.. ni Nurul terlebih advance pulak.. habis semua di gunanya.. tak cukup bantal dengan selimut pun jalan.. muahahaha.









 

3 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

hehe.. k.ja pun krimah.. tp x igtla umur brp..

Zana Adieyza said...

3 beranak perangai yang sama.. cute jer!

baru tau kita sebaya yer dear.. hehehe.. :)

ros_reeza said...

hihi.. kalau anak sedara Ros pula, dorang susun kusyen tu.. hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...