Tuesday, 16 February 2016

Hasil seni Nurul...

Entry lama yang terperam dalam blog

Tersenyum saya tengok lukisan Nurul.. Pandai pulak dia lukis muka ibu, ayah dan dia.. ala2 kartun gitu... yang pasti bakat melukis bukan ikot saya.. sebab saya tak berbakat bab2 melukis nih... Tapi dalam tak berbakat tu, bila melukis kat sekolah dapat pujian dari murid2.. ahahahha. kembang lah cikgu sekejap..ekekeke. Bukan murid2 je puji anak sendiri pun puji.. pada diorang saya lukis tu cantik sangat dah... padahal kalau orang berseni tengok tepuk dahi dia.. kah kah kah..

Agaknya Nurul ni ikot bakat abang saya.. sebab saya ingat lagi abang saya masa zaman sekolah2 dulu suka sangat melukis.. buku penuh dengan lukisan je.. erkk, tapi family sebelah cik abang tak pasti.. tak pernah tanya... agaknya ada kot jugak yang berbakat..hehehe.

Ok, saya tak tangkap gambar.. saya buat video terus.. jom tengok perbualan ibu dan anak...hehehhe.

video






SeputihSalju : Lukisan nurul pada bulan mac lalu...








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...