Friday 19 February 2016

Gigi Nurul dah ada 6 batang...

Ni entry yang terperam lama dalam blog... Saya ni jenis suka taip2 lepas tu simpan... so sekarang ni saya dalam misi nak clearkan bahagian draft tuh... runsing banyak plak entry yang tersimpan.. entry yang ni saya tak perasan tahun bila punya...hahaha. Apa2 pun saya nak publish jugak supaya nanti adalah kenangan dekat Nurul... (",)

Sebenarnya dah lama saya nak update perkembangan Nurul ni tapi tak berkesempatan plak... Rasanya hampir sebulan lebih saya tak update cerita tentang Nurul ni... Last sekali masa bulan 12 tahun lepas yang saya ada cerita yang Nurul dah tumbuh gigi... Sekarang ni gigi Nurul dah tumbuh 6 batang, 2 dekat bawah dan 2 lagi dekat atas... Kesemua gigi Nurul tu tumbuh hampir serentak... Sekarang ni senang sikit la nak bagi Nurul makan sebab dah ada gigi..

Bila dah ada gigi ni Nurul suker sangat la mengigit... yang paling tak tahan tu taim menyusu la... Mula2 elok jer menyusu pastu bila dah kenyang ibu pulak dapat hadiah dari dia... lagi satu Nurul ni suka sangat pegang tuttttt tu... Contoh Nurul menyusu sebelah kanan pastu tangan Nurul akan belah kiri dan sebaliknya... Tapi tak sampai mengentel; lagi la... Mungkin Nurul belum jumpa skill nak menggentel lagi tu... hehehe. Kalau tak silap saya, biras saya pun alami benda yang sama jugak...

Ni selingan.. nak tau tadi saya bagi lah Nurul dengar lagu ABC dekat tv.. yang saya plak lari2 sekejap bukak laptop..Baru je saya nak duduk dekat depan laptop tiba2 Nurul datang tarik tangan saya.. Ingatkan nak suruh teman dia tengok tv tapi sebaliknya pulak dia yang suruh saya tengok tv... hahaha. adehh..

Nurul pulak nak tahu buat apa? dia pulak dok panjat kerusi nak main laptop saya... isk2..panjang akai budak nih.... hehhehe.









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...