Tuesday 16 February 2016

Genap 7 tahun....

Entry lama yang terperam dalam blog...

Sekejapnya masa berlalu... 1/12/2008 hingga 1/12/2015 genap 7 tahun saya berkhidmat di Jabatan KEMAS dan 7 tahun jugak saya sebagai pendidik anak2 kecil... bermula di Kuala Kangsar dan sekarang di Bagan Datoh... Next.... di mana pulak ye...hehehhe.

Macam2 ragam yang saya jumpa sama ada melalui anak2, ibu bapa dan masyarakat setempat.  bukan mudah tapi tu semua banyak memberi pengalaman yang berharga dan mematangkan saya... kadang2 guru perlu jugak pandangan dari ibu bapa dan orang sekeliling kan.... cuma yang tak sedap tu kebanyakkan ibu bapa suka bercerita sesama mereka tanpa merujuk kepada guru secara terus.. ermm... sabar banyak2 je lah...

Semoga saya terus bersemangat dalam mendidik anak2 kecil agar mereka berjaya di dunia & akhirat... dapat membantu kedua Ibu bapa, keluarga dan masyarakat.. In shaa Allah






SeputihSalju : Memperbaiki apa yang kurang... itu yang saya ingin lakukan... Semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.. Amin..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...