Wednesday 17 February 2016

Semuanya dah terpadam

Alahai... semalam saya godek2 gallery dalam handphone sekali saya terperasan video2 & gambor dalam whatsapp saya dah terpadam... sebelum tu saya ada padam2 gambor tapi ntah saya ada salah tekan apa2 kot... tu yang terpadam semua gambor dalam whatsapp... iskk ni yang rasa nak marah kat diri sendiri nih... kenapa lah saya tak transfer masuk laptop.... kalau setakat gambor biasa2 tu takde hal sangat pun... ni ada lembaran2 kerja untuk anak2 kecil terpadam sama.. bukan setakat lembaran2 kerja, resepi2 yang kawan2 share pun terpadam jugak... 

So alang2 saya tengah update blog baik saya transfer siap2 isi dalam handphone masuk laptop... taknak tangguh2 dah.. kalau tangguh2 jadi macam nih lah... ok lah si kecik dah menangis... nanti ada masa saya update lagi..... Assalamualaikum....







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...