Thursday 18 February 2016

Imbas kembali....

Entry lama yang terperam dalam blog....


Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah di atas Anugerah ini Ya Allah.. Sesungguhnya apa yang telah di rancang olehMu adalah terbaik buat hambaMu ini... 

Setahun saya menunggu... saya habis belajar bulan 6/2014... memang dari bulan 6/2014 sampai lah ke bulan 4/2015 kami berusaha... Tapi sebanyak mana pun kita usaha kalau belum di Izinkan olehNya tak menjadi jugak kan...

Setiap kali miss p datang kecewa, sedih, macam2 rasa dalam hati ni... hanya yang mengalaminya je akan tahu apa yang saya rasa... Ohya bulan sebelum tu miss p saya dah lewat... lewat 2 hari.. Masa tu saya memang berbunga2 dah.. berharap kali tu ada... Tapi Allah Maha Mengetahui... Allah nak bagi yang TERBAIK buat kami... 

Serius lepas kes miss p lewat tuh untuk yang ni memang saya tak pikir pun.. takde nak excited lelebih.. sampai lah saya dah lewat 3 hari.. saya bagitau cik abang... cik abang pun macam saya...siap cakap esok lusa datang lah.. eala bulan sebelum tu pun saya dah lewat kan... 

Dah masuk hari ke 4 miss p tak datang jugak saya whatsapp cik abang.. cik abang tanya nak beli UPT... saya cakap terpulang lah.. ingatkan cik abang tak beli.. rupa2nya beli... Mula2 nak test petang tapi tak jadi... takut pun punya pasai... ehehe. Saya bagitau cik abang takut nak test... tertiba cik abang pegang perut saya dan cakap ada baby ni... alolo romantik pulak... selalunya tak pernah pun macam tuh...

Lepas maghrib saya beranikan diri test... keputusannya Positif... Ya Allah syukur sangat2... mata saya berkaca menahan air mata... saya tengok cik abang tersenyum sambil mata berkaca... saya tahu apa yang cik abang rasa... Akhirnya Allah makmulkan permintaan kami.... Alhamdulillah..

up gambor UPT walaupun kabur....





 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...