Tuesday 6 May 2014

Saya dah besar.. (^_^)

Ya Allah.. terasa besar dah Nurul Afiqah bila masuk Tabika.. dah pandai berdikari.. seronok ibu tengok Nurul.. saya selalu terbayang kalau Nurul sekolah mesti akan berkepit je dengan saya.. makan pun nak bersuap tapi apa yang saya bayangkan tuh jauh meleset tau.. 20 minit yang pertama eala Nurul berkepit dengan saya tapi lepas tuh takda dah.. dah jumpa geng.. hahahaha. Apa-apa pun ibu bangga dengan kamu Nurul Afiqah... Muahh sikit.. (",)

Sebenarnya saya takda pun tangkap gambar Nurul waktu tengah belajar.. tak teringat pulak nak tangkap..hihihi. Taim makan baru teringat nak tangkap.. Takpe lah ada jugak daripada takda.. boleh buat kenangan kat Nurul.. hihihi





 Sorry ye kualiti gambar tidak memuaskan.. lagipun saya guna handphone biasa-biasa je.. tak macam orang lain canggih manggih.. hihihi. Tapi apa2 saya tetap bangga dengan handphone nih, murah tapi tahan lasak.. yang penting dapat telefon dan berbalas mesej.. opsst tapi kalau yang boleh berfacebuk + whatsapp tu dah dikira bonus kan..muehehhe. (^_^)







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...