Thursday, 15 May 2014

Nurul yang terlebih ramah (^_^)

Terlebih ramah sampai semua orang dia nak tegur...hihihi. Nak tahu citer nih masa kami kat Pulau Pangkor.. waktu tuh kami tengah mandi kat laut.. kebetulan ada sorang adik perempuan nih lalu kat depan saya.. kiranya adik nih berenang melintas kami lah.. Boleh pulak Nurul dok tegur adik tuh.. Nak tahu Nurul cakap apa ?? Nurul cakap.. Hai.. apa khabar.. nama saya Upin.. kami yang dengar nih tergelak besar.. eala boleh pulak Nurul cakap macam tuh.. Penangan Upin & Ipin..ekekeke. Tapi yang bestnya adik perempuan tuh sambut tau.. cakap hai balik kat Nurul dan bagitau nama dia.. (^_^)

Ini pertama kali saya dengar Nurul cakap macam tuh.. selalunya kalau jumpa orang Nurul just cakap hai je.. tapi aritu panjang pulak ayat dia.. hihihi. Bermula dari saat tuh.. jumpa je semua orang dia cakap hai apa khabar.. ahahahha.. terlebih ramah pulak.. ikut ayah dia lah.. kalu ibu dia pendiam sikit.. tapi bukan sombong tau.. cuma tak banyak cakap.. Tapi kalau jumpa geng yang sekepala rancak jugak sembangnya..hihihi.






 SeputihSalju : Nanti saya up story kami di Pulau Pangkor ye.. (^_^)


 SeputihSalju : Lebih baik banyak diam dari banyak cakap tapi ayat yang dikeluarkan membuatkan orang lain terasa hati..


SeputihSalju : Tapi kalau bercakap pada pekara-pekara yang bermanfaat, itu pekara yang baik kan... 




PEACE

(^_^)



1 comment:

Cik Puan Rara said...

kalau upin ipin tu.mmg laju je ikut kan.haih x sbr pulak nk jumpa anak kejap lg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...