Thursday, 17 April 2014

Nurul dah masuk Sekolah???

Bukan masuk betul-betul pun tau.. just duduk satu hari je..hihihi. Ini citer hari selasa baru nih.. Saya bawak Nurul pergi Tabika.. Saja je bawak..Bukan main excited lagi Nurul bila nampak pagar Tabika.. Laju je kaki melangkah ke buaian.. so layankan je lah.. hehehe

Pada mulanya Nurul malu-malu je bila jumpa kawan-kawan yang lain.. siap menyorok belakang saya..hahahah. Tapi lama-lama Nurul dah tak malu dah..hahhah. Alhamdulillah senang keja ibu hari tuh, takde nak melayan Nurul sangat.. pandai bawak diri.. hihihi. 

 Alhamdulillah jugak Nurul nih cepat je mesra.. mudah berkawan.. kiranya hari tuh Nurul nih jadi perhatian je lah..hehehe. Pandai pulak Nurul nih, yang perempuan di panggil kakak, tapi yang lelaki pakat cuit-cuit je bila nak bercakap.. jenuh di ajar panggil abang.. sekejap je ikot lama-lama lupa dah panggil abang... Takpe Nurul... Belajar pelan-pelan ek.. (^_^)

Yang kelakarnya kanak-kanak lain panggil saya cikgu dengan Nurul2 sekali panggil saya cikgu..hahhahah. Cepat betul tangkap.. padahal baru berapa jam je ada kat Tabika.. yang lagi bestnya kat umah panggil ibu @ mama.. tapi bila saya lambat sikit toleh mulut comel Nurul laju je sebut cikgu..ahahahha..  adeh lah Nurul.. geram pun ada tengok budak nih.. hihihi (^_^)









4 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

hehe.. ltk la gambar nurul yg comel tu.. lg best ada gmbr dia masa kt kelas haritu.. er, blh ambk gmbr ker masa ngajar?

Tihara said...

as salam

seronok baca kisah nurul,
akak pun dah lama tak datang blog ni :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Macam2 ragam Nurul yg comey ni..mmg geram tgk dia :)

QasehnyaRania said...

ok la tu.proses membiasakan diri
dpt tabika area mana ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...