Tuesday, 13 November 2012

Hari pertama di sini....


Back to school...!!!. Alhamdulillah hari pertama di IPG berjalan lancar... Kelas pun tak padat sangat tapi habis dekat pukul 7 jugak lah... Selalu habis pukul 10.. huhu. 

Hari ini saya cuti... so boleh lah rehat2 sikit + siapkan assignment... Uwaaa hari pertama dah dapat assignment... kalau sebulan macam mana ye?? Adehh.. tiba2 jadi tekanan plak... Dah la rindu dekat Nurul... Semlam sempat sembang sekejap jer dengan Nurul.. hurmmm... harap2 saya boleh tempuh semua nih... Semua nih pengorbanan kan dalam mendidik anak bangsa.... Cewahhhh.. hihihihi.


SeputihSalju : Entry pendek jer hari ini.. Takde mood..hehhe. erkkk bukan selalu entry pendek2 jer ke??hahhahah.

 



4 comments:

Farrah Hasna said...

dpt ipg mane? sem brape ni:)

QasehnyaRania said...

selamat berassingment..

mornink :D

IntaNBerliaN said...

hari p1 dah ada assigment yer... awainya..

QasehnyaRania said...

morning..
a`aa..dah tahu semalam sbb baru terjumpa..hihi

ok..ciksu suka..nampak kemas tu yg tnya ;D

jgn riso ye ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...