Thursday 8 November 2012

Rajinya Nurul (^_^)


Story ni berlaku malam semalam... taim tu saya ajak la Nurul tidur.. Eala kan bila Nurul tidur boleh lah saya siapkan Assignment...Tapi ajak punya ajak Nurul taknak.. saya pun buat la gaya2 baring macam nak tidur, kot2 la Nurul nak datang tapi takdenya.. Nurul tetap jugak buat tak tahu...

 Bila dah jadi macam tuh saya pun pergi bukak laptop.... Nak sambung buat Assignment... Tak lama lepas tuh Cik Abang panggil.. Ingatkan kenapa lah... Rupa2nya suruh tengok Nurul... Tengah kusyuk selak buku bergambar....hihihi.



Bukan sebuah buku jer Nurul bawak masuk dalam bilik, tapi 2 buah tau... Alahai betul2 rajin Nurul nih..hihihi. Tengoklah tu sebelum tidur pun sempat lagi study... Bagus2..hehehehe.  



Tu dia... Dah tamat tengok buku Huruf Jawi, Nurul sambung plak tengok buku My Body. Ni study smart ke study hard ek?? semua buku Nurul pulun satu malam jer.....hahhahahha. 


Baca buku terbalik... hihihi.



Bila dah tamat 2 buah buku baru lah Nurul tidur.... Tapi bukan tidur betul2 tau, acah2 jer...hehehe. Bila Cik Abang dah tutup lampu bilik baru lah Nurul tidur... 


SeputihSalju :Saya plak sambung buat Assignment... Alhamdulillah tinggal lagi separuh jer nak siap..... (",)






2 comments:

Puan Kutu said...

rajin nurul baca buku.besar nti msti pandai.hehe

IntaNBerliaN said...

ooo tido acah2... pandai yer... hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...