Monday 14 May 2012

Horayyyy laptop saya dah boleh guna..... (^_^)

Alhamdulillah syukur sangat, akhirnya laptop saya dah boleh guna.... seminggu saya tak boleh langsung online.. ini semua gara2 laptop saya rosak... Awal bulan ini TV kat rumah rosak... dah beli TV baru tup2 laptop plak  rosak... takkan nak beli laptop baru plak??? isk2... mungkin tak kot... hantar repair la dulu. kalau boleh baiki sebelum pergi maktab takdelah beli baru tapi kalau tak boleh baiki, alamatnya terpaksalah beli yang baru....

Tapi nasib baiklah boleh baiki... dalam RM 200 lebih jugaklah kena bayar tapi takpelah dari beli yang baru... dah sah2 habis seribu... kirannya dapatlah jimat sikit..ehehe. laptop saya dalam 3 hari jer dah siap baiki tau..... cepat kan.. saya ingat dalam seminggu or lebih baru siap tapi tak sangka plak awal dari tuhhh... bagus jugakkan awal... saya dah tak sabar nak online nihh... almaklumlah seminggu tinggal... mesti banyak story yang saya terlepas baca... (^_^)



SeputihSalju : Entry pendek jer..... tengah mencari mood nak menulis...hahhahha. :p







4 comments:

fieda said...

boleh lah terus update pasal nurul pasni...

IntaNBerliaN said...

bila mood dh mai.. sehari 3 4 entry nanti..hihii

ecadwinkyasha said...

memang payah bila laptop rosak kan...klu eca,memang mcm something hilang la kalau laptop rosak.hehe.

lepas ne klu ada rezeki nak beli PC,senang sikit buat keja...

btw,nak tak join GA eca ---> http://www.ecadwinkyasha.com/2012/03/my-little-giveaway.html

jamilahamzah said...

welcome back....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...