Tuesday, 1 May 2012

Guna Mulut pun boleh.... ( ^_^ )

 Nurul... Nurul.. Sebenarnya dah lama Nurul pandai bukak bekas air nih guna mulut tapi baru hari ini saya berkesempatan taip... Tak tahu lah kat mana Nurul dapat skill bukak guna mulut... Kami berdua tak pernah plak ajar bukak guna mulut...hehehhe.. Jom layan gambar Nurul kat bawah nihhh (",)

 Mula2 kita bukak dulu ye kawan2...

 yeay2 dah bukak.....

 kita minum dulu....!!!!. hihihi.

 adehhh Nurul suker buat macam nih..menyembur2, habis basah baju... huhhh


bila Nurul buat macam nihh, dari rasa geram terus buat saya tersenyum.... ;-)


8 comments:

deno said...

comelnyeeeeee! :)

Jaa said...

hehe..comelnyer dia senyum...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam karimah..mmg cerdik dak nurul ni...dah la comelll sgt!
Swetnya gambar yg last tu..hihi

SeputihSalju said...

auntie deno pun comel juggak... :-)

kak ja : senyum yg last tu lah buat sy cair, dari geram terus tak...heheh

kak atie : tulah.. sekrg ni nurul suker senyum cmtu...senyum sampai ke telinga...hehhe

fieda said...

beso dah nurul ye..aritu baby lagi..sekejap jer masa berlalu..comey la anak dara ni..ni yg alisha geram tu kan..

Masya said...

ala tomey²....

IntaNBerliaN said...

ank2 ni sntiasa hiburkan kita... :-)

Cik Nurul said...

alaa tomey2 nye dieee... hekhek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...