Friday, 20 April 2012

Sedapnya aiskrim Magnum nihhh...hehehehhe.

Sabtu lepas kami beli barang2 dapur dekat TF.. Tengah2 pilih barang tu tiba2 Cik Abang datang bagitahu kat TF pun ada jual aiskrim Magnum... Ingatkan Cik Abang bergurau jer, sekali saya pergi tengok memang betul pun ada jual.. Adehhh.. Kenapalah sebelum2 nihh saya tak perasan pun....


Dah lama saya nak beli aiskrim Magnum nihh.. tapi bila cari kat kedai tak jumpa plak... Almaklumlah bukan peminat aiskrim...tu yang taktau kat mana ada jual tu...hehehe. So alang2 dah jumpa tu saya beli la sekotak...  Saya pilih Magnum Chocolate Truffle. Dalam tu ada 3.. kiranya sorang satu lah...

 Tu dia Si Budak Kecik tengah makan aiskrim..... :p

 makan sampai comot2 mulut tuh..hehehe.

Pada saya memang sedap la aiskrim magnum nihh, puas hati betul dapat makan... Tak rugi saya beli. hahhaha. Lepas ni bolehlah beli lagi...hekhek.

SeputihSalju : Nurul makan aiskrim tu sikit jer... yang tukang habiskan bahagian Nurul, kami berdualah...muehehehhe. :p


3 comments:

IntaNBerliaN said...

ololooo sedap tu nurul mkn aiskrim...

nurul.. nurul.. meh sini makngah nak bisik.. nanti kalau ibu n ayah nak aiskrim nurul.. nurul jgn bg tau.. sbb sian kat nurul mkn sikit... ibu n ayah nurul sk mkn yg nurul punya kan...hihii

nanti nurul beli lg.. kongsi dgn kwn baik tau... kak alisha la tu..hahahhah

Jaa said...

haha, dh agak dah.. nurul makan ciput jer.. ibu n ayah dia yg mkn byk...

Faizal Indra kusuma said...

Hay bagi lah awak icecreamnya. Anak2 tak boleh banyak makan ice tak baik kah?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...