Tuesday, 24 April 2012

Anak Kucing Nurul....(",)


Anak kucing nih kami beli dekat pasar malam... Opss.. bukan anak kucing betul ye, tapi mainan punya.. hihihi ;p. Bila kita pasang jer, anak kucing nihh akan bergerak + keluar bunyi tau... hehhehe. 

Actually Nurul nih suker sangat dengan kucing. Pantang jumpa, mulut tu mulalah bercakap2..kiranya macam tegur kucing tu lah... (",). tapi ingatkan bila saya beli tuh Nurul nak la main tapi lain plak jadinya... 

Nurul dah mula nak pegang anak kucing tuhhh...


Ingatkan nak buat apa, rupa2nya nak masuk dalam mulut.....


siap gigit2 lagi..

dah puas gigit kat muka, Nurul gigit ekor plak....

Sampai patah ekor kucing tuhh di kerjakan oleh Nurul...  Ohya bukan gigit jer tapi siap baling2 lagi anak kucing tuhh.. Saya tak boleh bayangkan kalau Nurul dapat pegang anak kucing yang hidup punya... Rasanya boleh mati kot anak kucing tu Nurul kerjakan.... Isk2..



SeputihSalju : Abaikan keadaan yang berselerak di belakang tu ye.... ;-)


6 comments:

fieda said...

BESAR DH ANAK DARA NI..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

NURUL GERAM NGAN KUCING TUE...HIHI

K.ATIE TAG KAT SINI..http://syakillaalwi.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

•♥ Myra ♥• said...

hehehe..nurul..nurul..nasib baik tak dapat yang real..kalu idak..mesti kucing tu tengok je muka nurul, terus lari..haha :D

deno said...

mesti nurul geram tengok anak patung kucing tu.. haha

SeputihSalju said...

rsanya cmtu la..geram tgk ank kucing tu bergerak2... :-)

hehhe. rsanya cmtu lah...

haahh geram, kucing tuh boleh kluar suara + bergerak...hehhe

IntaNBerliaN said...

kak ina ada tgk kucing ni kat pasar mlm pb br ni.. terus tingat kat nurul..hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...