Thursday, 26 April 2012

Sikit2, lama2 kan jadi bukit..... (",)



Thanks En. Google

Dulu sebelum kahwin saya nihh boros sangat… ada jer barang yang saya nak beli... nampak jer cantik terus beli…tak pikir panjang...boleh kata duit gaji tu habis beli barang2 jer.. sampai takde meyimpan langsung… tapi selepas saya kahwin, sikap boros saya tu makin lama makin berkurang… Tambah2 dah ada Nurul sekarang nih... Saya cuma beli barang yang betul2 penting jer..

Sekarang nih bila dah kurang berbelanja, dapat la menyimpan sikit… Walaupun tak banyak tapi jadilah kan daripada takda langsung.. tapi bila pikir2 balik menyesal saya tak menyimpan dari awal2 kerja dulu.. Kalau tak mesti dah banyak...muehehehe. Bak kata Cik Abang, tak perlu simpan banyak, dapat simpan sikit pun ok dah... sikit2 lama2 kan jadi bukit... (",)
 

3 comments:

Masya said...

betul tu biar sikit lama² jadi bukitt..... janji menyimpan untuk masa dpn..

Jaa said...

erm, betul tu... k.ja pun sama jugak...

izah :) said...

betul-betul,sikit-2 lama-2 jadi bukit..iza balek sekolah je mesti simpan sikit duit..tak kire la seposen ke, 20 sen ke..hehe ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...