Sunday 15 April 2012

Blog SEPUTIHSALJU di review.....

First sekali akak nak ucap terima kasih banyak2 dekat Haruno Hana sebab sudi review blog akak yang tak seberapa nih... Almaklumlah blog akak ni simple sesangat.... entry plak tenggelam timbul... segan plak rasanya...hehe. tapi bila pikir balik bagus jugak adik buat macam ni.... Sekurang2nya akak dapat tahu apa yang kurang dalam blog nih...

1. Header yang simple :)
2. Loading blog dah cepat.
3. Susunan widget pun dah okey.


Kat atas tu komen Haruno Hana tentang blog saya...  See no 1 tu header yang simple....memang simple sesangat... tengok blog orang lain headernya cantik2 belaka... jeles la plak....hehehhe. yang no 2 dan no 3 tu taktau nak cakap apa plak.... Tapi saya rasa saya buka blog macam lambat jer.... maybe line internet saya slow kot...  Ohya bukan blog saya jer tau yang Haruno Hana ni komen tapi banyak lagi.... Nak tahu?? Klik Sini ye kawan2....

Terima kasih sekali lagi sebab review blog akakk... (^_^)





1 comment:

IntaNBerliaN said...

bila org review blog kita br kita tau apa yg kurang kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...