Friday, 2 March 2012

Perkembangan Nurul yang mengembirakan saya...

Ya Allah saya tak tahu nak cerita macam mana, tapi perkembangan Nurul ni betul2 mengembirakan saya... Petang semalam saya dan cik abang bawak Nurul keluar jalan2 naik motor... Tapi kami tak pergi jauh pun.. Pusing2 dalam taman ni jer... (^_^)

Taim tu Cik Abang tengah pegang Nurul dan saya plak pergi kunci pintu rumah... Bila sampai jer dekat Nurul saya pun cakap la BYE2 Nurul....  Selalunya bila saya atau cik abang cakap macam tu Nurul dok sengih2 jer, tapi petang semalam dia siap angkat tangan melambai2... 2 3 kali jugak saya ulang, Nurul masih jugak buat gaya melambai2 tu... Tak sangka betul saya yang Nurul ni paham apa yang saya cakap... Mungkin sebab kami berdua selalu cakap + buat gaya melambai2 sambil pegang tangan Nurul, tu yang Nurul cepat ingat...

Ohya Nurul dah pandai tepuk tangan tau.. Sebenarnya umur Nurul 8 bulan seminggu Nurul dah boleh tepuk tangan tapi bukan tepuk tangan macam kita tepuk tapi jari2 Nurul digenggam bila tepuk.. Tepuk plak takde bunyi pun..hehehe. Tapi masa umur Nurul 8 bulan 3 minggu Nurul dah boleh tepuk tangan macam kita orang dewasa tepuk... dah takde genggam2 jari dah... Tepuk plak ada keluar bunyi... Bila dah keluar bunyi lagi sakan la Nurul tepuk... Tambah2 bila dengar iklan Huggies tu...hheheheh.


6 comments:

IntaNBerliaN said...

ooo lbh kurang alisha la jugak.. sbb alisha 8 bulan dia dah pandai tepuk n lamabai tangan.. 9 bulan dah pandai jln..

so, nanti nurul 9 bulan mesti pandai jalan.. :-)

IntaNBerliaN said...

eh.. nurul ni dah umor berapa yer... hahhahhaha... makngah nurul dah kompius dgn umo nurul..hihii

Jaa said...

hehe.. pasni kena la rajin2 ajar dia yg lain2 plak... idlan pun dh pandai baca doa makan versi bahasa dia..hehe

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..
tumpang gumbira..
mudah2an nurul bertambah sekap lagi selepas ini ..amin

Mama Ema said...

Alhamdulillah perkembangan yang baik...

AkmaFaizal said...

seronok tgk anak2 membesar depan mate..hehe

jom tgk cabutan kedua ga akma
http://www.akmarwati.com/2012/03/lagi-keputusan-giveaway-dari.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...