Saturday, 24 March 2012

Alahai seronoknya anak ibu nihhh..!!!

Minggu lepas kami 3 beranak pergi rumah abang saya dekat Bukit Beruntung... Bukan kami bertiga jer tapi mak, ayah, dua orang kakak dan anak2 buah saya pun join sama... Sambil2 tu kami ziarah sekali bapa saudara saya dekat Ampang.... 

Dalam perjalanan balik dari Ampang tuh kami semua jalan2 dekat Taman Tasik Perdana.... Mula2 saya ingat ada la tasiknya tapi sekali takda pun.... yang ada cuma taman permainan untuk kanak2... Erkkkk saya tak pasti la plak kot2 ada tempat yang menarik dekat situ... Kami semua pun tak biasa sangat dekat kawasan tuhhh....uhuhuhu.

 Bila dah sampai tuh tak sah la kalau tak main kan, tapi saya tak tahu mainan apa yang sesuai untuk Nurul nih... Tiba2 saya ternampak buaian nih... Sebenarnya saya takut nak bagi Nurul naik... Tengok bentuk buaian nih macam tak menyakinkan jer... Tapi saya bawak jugak Nurul naik buaian tuh... Bagi merasa... Dari perasaan takut terus bertukar jadi seronak plak tengok Nurul naik...hehehhe. Sempatlah saya snap beberapa keping gambar Nurul.... ;-)

 Bergambar dulu...













SeputihSalju : Tak sabar nak tunggu Nurul boleh jalan + besar sikit... Mesti macam2 mainan dekat Taman nihh yang Nurul boleh main... (^_^)

9 comments:

Jaa said...

kalau buaian camni.. kira selamat la nk letak nurul sebab macam walker dia jer..ada sarung.kalau xde tu yang x sesuai..kita plak kena naik sekali..haha

fieda said...

buaian ni mmg sesuai utk kanak2 sebesar nurul..

Tihara said...

dah besar nurul yea..nanti leh main jongkang jongkit lak :)

tiefazatie said...

alahai..comelnya die..=)

IntaNBerliaN said...

ooo rasanya kalu buaian camni slmt utk nurul kot.. kalau yg lg satu tu br cam xbrp ok sikit...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam...bkn main seronok Nurul main buai ya.Buaian yg jenis camtu mmg tuk bdk2 umo cam Nurul...

ummi_norseha said...

salam bls kunjungan n follow sn...tmbh kwn di alam maya...:)

MamaEma said...

bagus ada buaian camni....anak-anak selamat dari jatuh

tiefazatie said...

salam sis..=)

moga sihat2 selalu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...